top of page

FAQ

Najczęściej zadawane pytania
  • Skąd wysyłacie zamówienia?
    Wszystkie zamówienia wysyłamy z naszego magazynu w Polsce. Więcej informacji na temat zamówień i dostaw znajduje się tutaj.
  • Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
    Wszystkie zamówienia realizujemy od 1 do 14 dni roboczych. W przypadku produktów zamówionych w przedsprzedaży, realizacja może potrwać do 30 dni. Datę wysyłki potwierdzimy mailowo.
  • Jak długo trwa wysyłka?
    Czas dostawy zależy od Twojej lokalizacji oraz wybranej metody wysyłki. Zazwyczaj wynosi: Zamówienia krajowe: do 4 dni roboczych Zamówienia międzynarodowe: 14 dni roboczych Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer do śledzenia przesyłki. Więcej szczegółowych informacji na temat wysyłek znajduje się na stronie Wysyłki i Zamówienia.
  • Czy wysyłacie zamówienia zagraniczne?
    Tak, realizujemy zamówienia międzynarodowe do wielu krajów. Koszty oraz czas dostawy zależą od lokalizacji i wybranej metody wysyłki. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na naszej stronie dotyczącej wysyłki.
  • Czy oferujecie darmową wysyłkę?
    Tak, oferujemy darmową wysyłkę w zależności od wartości zamówienia oraz lokalizacji. Szczegóły dotyczące darmowej wysyłki znajdziesz na naszej stronie z informacjami o wysyłce.
  • W jaki sposób mogę śledzić zamówienie?
    W dowolnej chwili możesz sprawdzić status swoich zamówień logując się na Konto Klienta. W momencie, w którym Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, zawierający numer śledzenia oraz link do strony dostawcy. Jeśli nie otrzymałeś e-maila lub masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
  • Dlaczego moje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?
    Wszystkie zamówienia realizujemy od 1 do 14 dni roboczych - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jeśli w Twoim zamówieniu znajdują się produkty kupione w przedsprzedaży, czas realizacji może potrwać do 30 dni. W tym przypadku datę wysyłki potwierdzimy mailowo.
  • Moje zamówienie zawiera produkty w przedsprzedaży. Kiedy zostanie wysłane?
    Jeśli w Twoim zamówieniu znajdują się produkty kupione w przedsprzedaży, czas realizacji zamówienia może potrwać do 30 dni. W tym wypadku datę wysyłki potwierdzimy mailowo.
  • Jaka jest wasza polityka zwrotów?
    Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem elektronicznej formy na stronie Zwroty i Reklamacje. i odeślij nieużywane oraz nieotwierane produkty w terminie do 14 dni roboczych od ich otrzymania. Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym – nieużywane, nieotwierane, z nienaruszonymi plombami i oryginalnym opakowaniem (w tym folią ochronną, jeśli dotyczy). Prosimy o staranne zapakowanie paczki i jej dokładne zabezpieczenie przed wysyłką. Do przesyłki należy dołączyć kopię faktury lub paragonu. Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki – w przypadku zaginięcia paczki bez tego dokumentu nie będzie możliwe złożenie reklamacji. Uwaga: nie ponosimy odpowiedzialności za zwroty zagubione podczas transportu, jeśli nie zostaną one odesłane za pośrednictwem wskazanej przez nas usługi kurierskiej. Czas realizacji zwrotu może wynieść do 14 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy). Zwracamy wyłącznie wartość zamówionych produktów wraz z podatkiem VAT naliczonym przy składaniu zamówienia. Nie zwracamy kosztów wysyłki, opłat manipulacyjnych, ani dodatkowych opłat celnych lub podatków nałożonych przez lokalne urzędy lub przewoźników.
  • Co zrobić, jeśli brakuje produktów w moim zamówieniu?
    Jeśli zauważysz, że w Twoim zamówieniu brakuje jakichkolwiek produktów, skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając wiadomość na adres e-mail support@thepastelroses.com lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie. Przeanalizujemy sytuację i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem, wysyłając brakujący produkt lub oferując inne rozwiązanie. Upewnij się, że brakujący produkt nie jest oznaczony symbolem ✓ na fakturze lub liście przewozowym. Sprawdź, czy brakujący produkt nie utknął w opakowaniu, ponieważ małe przedmioty mogą się zaplątać w papierze wypełniającym paczkę.
  • Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony lub wadliwy produkt?
    Jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy produkt, skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając wiadomość na adres e-mail support@thepastelroses.com lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie. Prosimy również o zamieszczenie zdjęć uszkodzonego produktu oraz o potwierdzenie numeru zamówienia. Przeanalizujemy sytuację i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem. W wiadomości prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego lub wadliwego produktu oraz numeru zamówienia. Zajmiemy się Twoją sprawą jak najszybciej i zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie, takie jak wymiana produktu lub zwrot pieniędzy.
  • Co się stanie, jeśli nie będę w domu, gdy moja paczka dotrze?
    Dostawca podejmie próbę dostarczenia paczki na wskazany adres. Jeśli nie będzie Cie w domu w momencie dostawy, dostawcy oferują usługę pozostawienia paczki w bezpiecznym miejscu. Twoja paczka może zostać: pozostawiona u sąsiada, umieszczona w bezpiecznym miejscu lub w innym zabezpieczonym punkcie na terenie adresu dostawy (np. w szafce na klatce schodowej, w ogrodzie lub w innym dogodnym miejscu), skierowana do najbliższego punktu odbioru, gdzie będziesz mógł osobiście odebrać paczkę, dostawa może zostać ponownie zaplanowana na inny dzień. O wszelkich próbach dostawy i dostępnych opcjach zostaniesz poinformowany przez dostawcę. W przypadku wyboru punktu odbioru lub pozostawienia paczki w bezpiecznym miejscu, szczegóły te będą zawarte w informacji dostarczonej przez przewoźnika.
  • Co jeśli moje zamówienie zaginie w transporcie?
    W przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. W sytuacji, kiedy Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone, skontaktujemy się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia problemu. Należy pamiętać, że mogą wystąpić nieoczekiwane opóźnienia w dostawie ze strony przewoźników spowodowane warunkami pogodowymi, niedostępnością tras dostaw, lokalnymi ograniczeniami lub opóźnieniami w odprawie celnej – są to sytuacje niezależne od nas. Jeśli przesyłka zostanie uznana za zagubioną, chętnie dokonamy zwrotu środków lub wyślemy zamówienie ponownie.
  • Co się stanie jeśli odmówię przyjęcia dostawy?
    Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane, zostanie ono zwrócone na naszego magazynu. W takim przypadku Twoje zamówienie zostanie zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania wysyłki przez naszą firmę.
  • Zamówienie nie zostało dostarczone, pomimo takiej informacji w systemie
    Jeśli Twoje zamówienie oznaczone zostało jako "dostarczone", ale jednak wciąż nie dotarło pod Twój adres, może być to spowodowane błędem w systemie śledzenia. W takiej sytuacji prosimy o odczekanie od dwóch do trzech dni roboczych, oraz sprawdzenie czy Twoja paczka nie została dostarczona do sąsiada lub pozostawiona w bezpiecznym miejscu. Jeśli po tym czasie Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone, prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta
  • Jakie są dostępne metody płatności?
    Wszystkie metody płatności dostępne są na stronie Metody Płatności.
  • Jaka jest wasza polityka zwrotów?
    Wszystkie zwroty są realizowane przez nasz dział księgowości w ciągu 14 dni. Należy jednak pamiętać, że instytucja finansowa może potrzebować dodatkowego czasu na przetworzenie zwrotu. Zazwyczaj trwa to od 5 do 10 dni roboczych (maksymalnie do 30 dni, w zależności od banku), zanim środki zostaną zaksięgowane na koncie użytym do płatności. Prosimy pamiętać, że nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w otrzymaniu zwrotu wynikające z działań banku. Do realizacji zwrotu wymagamy potwierdzenia zakupu – paragonu lub innego dowodu zakupu. Zwroty mogą być dokonane wyłącznie na kartę lub konto użyte przy dokonywaniu płatności.
  • Czy wysyłacie do innych krajów Unii Europejskiej?
    Oczywiście! Wszystkie zamówienia na terenie Unii Europejskiej wysyłane są z naszego magazynu zlokalizowanego w Polsce. W tym przypadku nie musisz martwić się o żadne dodatkowe opłaty związane z importem produktów do innego kraju UE! Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie poświęconej wysyłkom.
  • Czy muszę zapłacić cło w przypadku wysyłki poza UE?
    Jeśli Twoje zamówienie dostarczone będzie do któregoś z krajów Unii Europejskiej, nie musisz się martwić dodatkowymi opłatami gdyż wszystkie produkty wysyłane są z naszego magazynu w Polsce. Jeśli zamówienie wysłane zostanie poza granice UE, Twoja paczka może podlegać opłatom importowym, takich jak cła, podatek VAT oraz prowizja narzucona przez dostawcę. Prosimy pamiętać iż nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne opłaty celne gdyż ustalane są przez władze celne Twojego kraju. Nie mamy wpływu na te opłaty, a ich opłacenie jest niezbędne do otrzymania zamówienia. Po więcej informacji prosimy skontaktować się z Twoim lokalnym urzędem celnym.
  • Czy macie sklepy za graniczne?
    Jeśli jesteś klientem spoza Unii Europejskiej, możesz odwiedzić stronę naszego sklepu zlokalizowanego w Wielkiej Brytanii pod adresem www.thepastelroses.com
  • Gdzie produkowane są wasze produkty?
    Większość naszych produktów wytwarzana jest w Wielkiej Brytanii. Nasze produkty są wytwarzane według wymagań normy ISO 22716 - Good Manufacturing Practices (GMP). Oficjalnym dystrybutorem produktów marki The Pastel Roses oraz podmiotem odpowiedzialnym na rynku polskim oraz Unii Europejskiej firma The Pastel Roses Europe Sp. z.o.o. z siedzibą w Majdanie.
  • Czy wasze produkty są wegańskie oraz wolne od okrucieństwa?
    Oczywiście! Nasze produkty wytwarzane są jedynie ze składników wysokiej jakości, które również zostały zatwierdzone przez labolatoria z którymi wpółpracujemy. Używamy wyłącznie produktów wegańskich oraz wolnych od okrucieństwa, które dostarczane są nam od sprawdzonych producentów. Nasza firma nigdy nie zlecała ani nie przeprowadzała testów na zwierzętach na żadnych ze składników lub gotowych produktach.
  • Czy oferujecie próbki swoich kosmetyków?
    Jeśli jesteś makijażystą, właścicielem salonu kosmetycznego, akademii makijażu, sprzedawcą internetowym lub dystrybutorem zainteresowanym sprzedażą lub używaniem naszych produktów, chętnie zaoferujemy Ci darmowe próbki naszych produktów.
  • Czy wasze produkty są bezpieczne?
    Tak, nasze spełniają europejskie normy bezpieczeństwa oraz zatwierdzone są przez laboratoria kosmetyczne z którymi współpracujemy. Wszystkie produkty są zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego WE nr. 1223/2009 dla produktów kosmetycznych, które reguluje aspekty produkcji oraz ocenę bezpieczeństwa.
  • Gdzie znajdę listę składników?
    Pełna lista składników znajduje się w opisie każdego produktu oraz na etykiecie zamieszczonej na opakowaniu.
  • Czy muszę wykonać test przed użyciem produktu?
    Zalecamy wykonanie testu na małym fragmencie skóry przed użyciem nowych produktów, szczególnie jeśli masz skórę wrażliwą lub skłonną do alergii. Nałóż niewielką ilość produktu na małą część skóry (np. za uchem lub na nadgarstku) i poczekaj 24 godziny, aby sprawdzić, czy nie wystąpią reakcje alergiczne. Jeśli pojawi się zaczerwienienie, podrażnienie lub swędzenie, należy zaprzestać używania produktu.
bottom of page