ZWROTY I REKLAMACJE
Aby zgłosić reklamację, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się poniżej. Nasz zespół dokładnie sprawdzi zgłoszenie i skontaktuje się z Tobą w celu dalszych kroków.
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać następujące dane:
-
Numer zamówienia,
-
Imię i nazwisko klienta,
-
Opis reklamowanego produktu i wady,
-
Fotografie uszkodzenia lub wady produktu (jeśli dotyczy),
-
Preferencje dotyczące rozwiązania reklamacji (np. wymiana produktu, zwrot).
Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.
Reklamacje rozpatrujemy jedynie w odniesieniu do produktów zakupionych na stronie www.thepastelroses.pl. Jeśli Twoje zamówienie zostało złożone przez sklep zlokalizowany w Wielkiej Brytanii, prosimy o kontakt za pośrednictwem strony sklepu
Napisz do nas!
The Pastel Roses Europe Sp. z.o.o.
ul. Widoczna 7 MAJDAN 05-462 Polska
E-mail: support@thepastelroses.com